بازدید دکتر زمانیان از پارک زیست فناوری خلیج فارس

رییس سازمان از پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم) بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران  به همراه مشاورین خود دکتر بهمن امانی و دکتر حامین احمدی از پارک زیست فناوری خلیج فارس در شهر قشم بازدید کرد.
دکتر زمانیان ضمن بازدید از چند شرکت دانش بنیان مستقر در پارک زیست فناوری خلیج فارس خاطر نشان کرد، با حمایت همه جانبه از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و همچنین تعریف پروژه های مشترک می توان به توسعه تولید ملی کشور که به تعبیر مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات اقتصادی است کمک نماییم.
در این بازدید به بررسی پروژه های مشترک تحقیقاتی در زمینه های زیست فناوری (دریایی، غذایی، دارویی و کشاورزی) و صنایع وابسته: آبزی پروری ،آب و محیط زیست ، کشاورزی آب شور گیاهان گرمسیری ، انرژی‌های تجدید پذیر ، نانو فناوری پرداخته شد.
دکتر زمانیان گفت: سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در شاخه زیست فناوری طرح های کلانی را اجرایی و پایلوت های بسیار پیشرفته ای را ایجاد نموده است. 
ایشان به پژوهشکده زیست فناوری سازمان اشاره و بیان داشت، این پژوهشکده دارای بخش های مختلفی از جمله پايلوت زیست فناوری میکروبی ، پایلوت تخصصي زیست فناوری دریا (میکروالگ) ، آزمايشگاه­ زيست‌ فناوري ميكروبي و آزمايشگاه­ زيست‌ فناوري محيط زيست می باشد و توانایی بالقوه ای در این زمینه دارد که میتوان با پارک فناوری خلیج فارس به اشتراک بگذارد.

کشور: United Statesآی پی شما: 13.58.97.196مرورگر شما: Unknown AppleWebKit