بازدید دکتر خیرالدین از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

دکتر علی خیرالدین مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی: امروز دوشنبه 19 مهرماه با استقبال دکتر علیرضا عشوری رییس سازمان، دکتر علی خیرالدین مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری به همراه دکتر میثم یاری مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان و هم‌چنین دکتر بهنام طالبی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید، در جلسه مشترک دکتر عشوری ضمن عرض خیرمقدم به مهمان ابراز امیدواری کرد که حضور مهمانان در پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمان ثمر بخش باشد. ایشان هم‌چنین توضیحاتی درباره عملکرد و دستاوردهای سازمان در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری ارایه و برای آشنایی بیشتر با سازمان به فیلم معرفی سازمان اشاره نمود.

پس از پخش فیلم معرفی سازمان، دکتر محمدحسن ايكاني معاون سازمان و رئيس پژوهشگاه فناوري‌هاي نوين و دکتر احمد مظفری معاون سازمان و رییس پارک علم و فناوری گزارشی از عملکرد حوزه‌های تحت مدیریت خود ارایه دادند.

در این جلسه دکتر خیرالدین ضمن ابراز خوشحالی از حضور در سازمان گفت: از سال‌های دور با سازمانآشنا بوده‌ام و چندین بار برای مراسم و جلسات مختلف در سازمان حضور داشته‌ام. سازمان از افتخارات حوزه فناوری ایران است و نقش مهمی در این حوزه دارد.

پس از تبادل نظر در این جلسه مهمانان بازدیدی از قسمت‌های از سازمان از جمله پژوشکده فناوری‌های شیمیایی و پژوهشکده زیست فناوری و هم‌چنین تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری سازمان داشتند و با امکانان  دستاوردهای این مجموعه آشنا شدند.

 اسامی شرکت های منتخب مورد بازدید:

شرکت دانش بنیان نیک‌رو الکترونیک کردان فعال در حوزه طراحی و تولید بردهای الکترونیکی

شرکت دانش بنیان سروهیدرولیک فعال در حوزه تعمیرات قطعات محصولات هوایی

شرکت دانش بنیان رویال صنعت سامانه فعال در حوزه طراحی و ساخت سامانه کنترل

شرکت دانش بنیان سروش مانا فارمد فعال در حوزه سنتر ملکول‌های دارویی و واکنشگرهای شیمیایی

گزارش تصویری : https://irost.org/node/533

کشور: United Statesآی پی شما: 3.145.14.167مرورگر شما: Unknown AppleWebKit