بازديد رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌اي ایران از سازمان

جلسه هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مديران پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌اي ایران به منظور تعامل و همكاري در جهت استفاده از ظرفيت‌ها و راهكارهاي بهره‌مندي از مزيت و پتانسيل علمي و پژوهشي دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي، جلسه هم‌افزایی دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و دکتر سید امیر حسین فقهی رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌اي ایران با حضور مدیران و به منظور تعامل و همكاري در جهت استفاده از ظرفيت‌ها و راهكارهاي بهره‌مندي از مزيت و پتانسيل علمي و پژوهشي دو مجموعه در محل سازمان برگزار شد.

در ابتداي جلسه دكتر زمانيان پس از خوش آمدگويي  و تبريك ايام هفته وحدت، ضمن معرفي سازمان، توانمندي‌ها و دستاورهاي چند دهه اخير اين سازمان و هم‌چنین تجربه همكاري مشترک با پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌اي ایران بيان داشت: يكي از برجستگي‌هاي سازمان ما اين است كه از زمان مطرح شده  ايده‌ها از طرف پژوهشگران ما در پژوهشكده‌ها تا زمان تبديل به محصول تمام امكانات و ملزومات آن در سازمان در اختیار پژوهشگرمان می‌باشد و این پشتیبانی و حمایت مغز افزاری و سخت افزاری است. علاوه بر آن ما در سازمان میزبان بیش از صد و چهل شرکت دانش بنیان و فناور هستیم كه مغز افزار آنها نیز دانشمنمدان ما در پژوهشكده‌ها هستند.

ایشان در ادامه بیان داشت: ما آمادگی کامل داریم تا با استفاده از این امکانات و پتانسیل و تجربه همکاری گذشته در جهت کمک به رفع نیازهای کشور همکاری‌های مشترک را گسترش دهیم.

 

درادامه دكتر فقهي با بیان اینکه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران شاخص‌ترین و معتبرترین  مرکز تحقیقاتی و پژوهش کشور شناخته می‌شود گفت: اينجانب با جايگاه سازمان از مدت‌ها پيش آشنا هستم و اين سازمان خوشبختانه با وجود دانشمندان و زيرساخت‌هايي كه در سنوات گذشته اين اساتيد پيش بيني و فراهم نموده‌اند توانسته است افتخارات خوبي را بدست آورد و ما مي‌توانيم از تجربيات شما بهره‌مند شويم.

وی در ادامه بيان داشت: ما مي‌توانيم در حوزه‌هاي تحقیقاتی متنوع همكاري‌هاي خوبي داشته باشيم و هم‌چنين در موضوع ارزيابي اختراعات،انجام پروژه‌هاي ملي و بين‌المللي و بسياري از موضوعات ديگر پژوهشگرانمان را با هم هماهنگ و همکاری مشترک داشته باشیم. 

قابل ذكر است در پايان جلسه دكتر فقهي و مديران پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌اي ایران از توانمندي‌ها و دستاواردهاي پژوهشگران سازمان در پژوهشكده‌هاي كشاورزي و مواد پيشرفته و انرژي‌هاي نو و هم‌چنين از شركت‌هاي منتخب در پارك علم و فناوري سازمان بازديد كردند.

 

 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.128.255.125مرورگر شما: Unknown AppleWebKit