ایجاد پردیس مشترک علم و فناوری تخصصی الکترونیک و صنایع وابسته

دکتر عشوری در جلسه هم‌افزایی با پژوهشگاه صا ایران پیشنهاد داد:
به منظور تعاملات بیشتر در حوزه پژوهش و فناوری جلسه هم‌افزایی مدیران سازمان و پژوهشگاه صنایع الکترونیک ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی: به منظور تعاملات بیشتر در حوزه پژوهش و فناوری جلسه هم‌افزایی مدیران سازمان و پژوهشگاه صنایع الکترونیک ایران (صا ایران) با حضور دکتر علیرضا عشوری رئیس سازمان و دکتر محمد حسین مدنی روز شنبه (14 اسفندماه) در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر عشوری ضمن خیر مقدم به مهمانان و مرور تعاملات و همکاری‌های مشترک سازمان و صنایع الکترونیک ایران بیان داشت: با توجه به زمینه مشترک فعالیت‌های هر دو مجموعه و وجود بسترهای مناسب برای همکاری بیشتر، این آمادگی از طرف سازمان وجود دارد.  امیدواریم نتایج این جلسه و بازدید به همکاری بیشتر در حوزه‌های مورد علاقه ختم شود.

ایشان هم‌چنین با توجه به نقش و جایگاه پارک علم و فناوری سازمان در استان‌های تهران و البرز پیشنهاد ایجاد پردیس مشترک علم و فناوری تخصصی الکترونیک و صنایع وابسته را ارائه دادند که مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه مدیران سازمان برای آشنایی بیشتر به ظرفیت‌ و توانمندی‌ مجموعه‌های سازمان اشاره کردند.

همچنین دکتر مدنی رئیس پژوهشگاه صا ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور در سازمان این جلسات و بازدیدها را مسیر روشنی برای تعاملات بیشتر دانست و عنوان کرد: با توجه به تعاملات سازمان و پژوهشگاه از جمله در جشنواره‌های خوارزمی و وجود پتانسیل‌های مشترک امیدواریم با جلسات تخصصی‌تر و بازدیدهای مستمر به فعالیت‌های مشترک بیشتری برسیم.

قابل ذکر است در پایان جلسه مهمانان از واحدهای منتخب سازمان و چند شرکت منتخب دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری بازدید کردند.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.139.93.248مرورگر شما: Unknown AppleWebKit