اولین مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

اولین مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری با حضور رضایی فر سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و زراسوندی مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اولین مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر رضایی فر سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، دکتر زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و دکتر زراسوندی مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم افتتاح شد. 
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: این اولین مرکز نوآوری و کارآفرینی است که در پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی می شود و مقرر است دفاتر واحدهای تحقیق و توسعه شرکت‌های پارکی، دفاتر کاری شرکت‌های دوره رشد و فضای کار اشتراکی استارتاپ‌ها در این مرکز فعالیت کنند. 
دکتر رضایی فر در مورد فضای این مرکز اظهار داشت: این مرکز در سوله‌ای به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال احداث شده‌ و دارای امکاناتی از قبیل:سالن آموزش رویدادهای استارتاپی، دفاتر خدمات مالکیت فکری، ثبت اختراع، استانداردسازی، مشاوره کسب‌ و کار و فن بازار است. سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به برگزاری طرح تانا در این مرکز نوآوری خاطرنشان کرد: تلاش شده‌است با توجه به ظرفیت‌های بومی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد این مرکز طراحی و جهت اجرای رویدادهای مختلف برنامه‌ریزی شود.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.220.74.158مرورگر شما: Unknown AppleWebKit