آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
با حضور دکتر حسن زمانیان معاونت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور دکتر حسن زمانیان معاونت محترم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، دکتر سجادعلیزاد دستیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ائمه جمعه تشییع و تسنن، معاونت استانداری و فرماندار ویژه چابهار، مسئولین کشوری و لشکری مستقر در چابهار، روسای دانشگاه‌های شهرستان، اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان در تالار وحدت دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا دکتر "حسن زمانیان" معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با عرض خسته نباشید و تشکر از زحمات دکتر منصورکیانی مقدم و تبریک به دکترامیر رجائی بابت بر عهده گرفتن وظیفه خطیر ریاست دانشگاه، ضمن معرفی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، توانمندی‌ها و دستاورهای چند دهه اخیر این سازمان در بحث همکاری و کمک به صنایع مولد و ایجاد تفاهم‌ نامه با دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور بیان داشت: ما در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران آمادگی داریم تا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به توسعه وآبادانی هر چه بیشتر سواحل مکران، با انجام کارهای تحقیقاتی و آزمایشات پایه ای و اصولی بر روی نمونه ها و صنایع مختلف، تجهیزات مورد نیاز را در اختیار صنعت کشور و خصوصا صنایع و جامعه دانشگاهی مستقر در سواحل مکران جهت پیشرفت هر چه بیشتر این منطقه از کشور عزیزمان قرار دهیم.

در ادامه این آیین دکتر منصور کیانی مقدم رئیس سابق دانشگاه با اشاره به سابقه بیش از ۴۵ ساله این دانشگاه در آموزش وتربیت بیش از 3 هزار نفر نیروی متخصص دریانورد اظهار داشت: این دانشگاه توانسته با وجود کادر مجرب و با سابقه و جذب دانشجویان شاخص و تربیت آنان به نحو احسن، دین خود را به ناوگان دریایی کشور ادا نماید.

وی ضمن تشکر از تمامی معاونان و مدیران دانشگاه در دوران ریاست خود بر دانشگاه تصریح کرد: ما همواره سعی کردیم ظرفیت های قانونی را در دانشگاه احیا کنیم و هیچ گاه اراده و تصمیم شخصی را در تصمیم گیری ها تحمیل نکنیم.

پس از آن دکتر امیر رجائی ریاست دانشگاه با بیان سخنانی از حضور معاونت محترم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دیگر مهمانان و دانشگاهیان تقدیر و تشکر و از زحمات روسای پیشین دانشگاه قدردانی نموده و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را با توجه به پتانسیل موجود آماده برای اوج گرفتن مطرح نمود.

وی با اشاره به برنامه راهبردی دانشگاه و رسالتی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس شرایط منطقه و تخصص خاص دریایی بر عهده دانشگاه گذاشته، گفت: دانشگاه آمادگی دارد تا در جامعه و پرورش هر چه بیشتر نخبگان نقش آفرینی کرده و مرجع و دیپلماسی علمی خود در منطقه سواحل مکران را محقق نماید.

در ادامه مراسم با اهدای لوح سپاس و قرائت حکم از طرف دکتر محمدعلی زلفی گل" وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری از زحمات دکتر منصور کیانی مقدم رئیس سابق دانشگاه تقدیر به عمل آمده، و حکم انتصاب دکتر امیر رجائی به عنوان رئیس جدید دانشگاه تقدیم ایشان گردید.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.191.1.73مرورگر شما: Unknown AppleWebKit