آماده پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا و اروپا و تامین هزینه پروژه‌های تحقیقاتی آنان در سازمان هستیم.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با اعلام حمایت از دانشجویان ظلم ستیز آمریکایی و اروپایی اعلام داشت: آماده پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا و اروپا و تامین هزینه پروژه‌های تحقیقاتی آنان در سازمان هستیم.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ضمن حمایت از بیداری دانشجویان اروپایی و آمریکایی بر علیه سلطه جهانی خصوصا کشتار مردم بی گناه فلسطین خصوصا مردم بی دفاع غزه، آمادگی خود را جهت همکاری با آنها در تامین هزینه و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران هستیم.

معاون وزیر علوم افزود: صدای اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم فلسطین و غزه به گوش جهانیان رسید و در سطح بین‌الملل باعث بیداری وسیعی در فضای دانشگاهی شد.

دکتر زمانیان گفت: این اعتراضات که بر علیه سلطه طلبان و رژیم صهیونیستی صورت گرفت، باعث تعلیق و اخراج تعداد زیادی از دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا شد و این ظلم ستیزان مظلوم را همان دولت‌هایی که دائما از آزادی بیان دم می‌زدند از تحصیل محروم نموده و با خشونت به استقبال آنها رفتند.

ایشان با اشاره به ماموریت سازمان در راستای مرجعیت علمی و اجرای پروژه‌های کلان گفت: سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران این امکان را فراهم نموده است تا دانشجویان اخراج شده در این خروش جهانی در اجرای پروژهای تحقیقاتی و فناورانه شرکت نموده و با دریافت پژوهانه و کسب اعتبار مالی به اجرای این پروژها بپردازند.

وی همچنین درباره تاثیر عملیات «وعده صادق» بر ایجاد روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان در بین دانشجویان جهان تاکید کرد و افزود: این عملیات بی سابقه که یک تحول فکری و ایدئولوژیک در کل دنیا ایجاد کرده است؛ در تلاش است که معادلات دنیا به ویژه در خاورمیانه را دستخوش تغییرات اساسی قرار دهد.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.145.66.68مرورگر شما: Unknown AppleWebKit