آئین تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید مجتمع آموزش عالی سراوان

با حضور دکتر حسن زمانیان معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران آئین تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید مجتمع آموزش عالی سراوان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی ، آئین تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید مجتمع آموزش عالی سراوان با حضور دکتر حسن زمانیان معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و دکتر علیزاد دستیار ویژه وزیر علوم به همراه دکتر رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر صالح رئیس دانشکده صنعت و معدن شهرستان خاش، حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه معزز شهرستان، مولوی حقانی درازهی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین شیخ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع، و با حضور جمعی از مسئولین و معتمدین شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم ؛ دکتر زمانیان معاون محترم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن خرسندی از حضور در بین مردم این نقطه از کشور قبول مسئولیت و خدمت در این منطقه را اجر و موهبت الهی دانسته و استان سیستان و بلوچستان را یک سرزمین خاص نامیدند.

معاون وزیر افزود: مسئولین دانشگاه ها بایستی مانند شهید تهرانی مقدم باشند کسی که سهم بزرگی از امنیت حال حاضر را مدیون او هستیم و ایشان خاطرنشان فرمودند؛ سرپرست جدید بایستی در راستای پیشرفت هرچه بیشتر مجتمع تعامل سازنده با تمامی روسای ادوار گذشته داشته باشد و از تجارب آنها نیز بهره گیرد.

دکتر زمانیان در ادامه سخنان خود از ظرفیت های سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و پیشرفت های بدست آمده سخن گفتند و آمادگی این سازمان را جهت هرگونه همکاری با پژوهشگران و اعضای هیأت علمی این مجتمع اعلام داشتند.

 ادامه مراسم ؛ با سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آغاز گردید و امام جمعه محترم شهرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند و ضمن تشکر از زحمات ریاست سابق، آرزوی توفیق خدمت برای رئیس جدید را نمودند و نیز پیرو درخواست خیل کثیر مردم دانش‌پرور شهرستان سراوان خواستار ارتقاء مجتمع آموزش عالی سراوان به دانشگاه شدند.

همچنین جناب آقای دکتر ریگی و جناب آقای دکتر نیک پناه نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد و اهداف پیش رو موضوعاتی را در راستای دغدغه های موجود در این مجتمع بیان داشتند.

در پایان مراسم از زحمات جناب آقای دکتر محمد رضا ریگی با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر گردید و جناب آقای دکتر منصور نیک پناه نیز با ابلاغ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالی سراوان منصوب گردیدند.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.131.38.22مرورگر شما: Unknown AppleWebKit