خبرها

مشارکت در انتخابات نشان داد جمهوری اسلامی ایران دارای پایگاه مردمی قوی است و همین امر باعث پیشرفت و ترقی کشور خواهد شد.
اداره کل فناوری اطلاعات سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در دومين همايش ملي مديران فناوري اطلاعات و مراكز آپا، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشي، پژوهشي برگزيده شد.
شورای علمی مرکز ملی فناوری و نوآوری گرافن به منظور همکاری و هم‌افزایی در زمینه گرافن و کاربردهای آن در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران کار خود را آغاز کرد.
شورای علمی مرکز ملی فناوری هیدروژن با هدف بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری پژوهشگران سازمان و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی کشور در زمینه سوخت پاک هیدروژن تشکیل شد.
دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان با صدور حکمی دکتر منصور عادل‌پور را به عنوان سرپرست پژوهشكده عناصر معدني راهبردي منصوب کرد.
دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان با صدور حکمی دکتر فرج‌اله مهنازاده را به عنوان سرپرست پژوهشكده شيمي دارويي منصوب کرد
جشن عید سعید غدیر خم با عنوان "عید ولایت" در مسجد باقرالعلوم سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.
دکتر زمانیان با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ضمن صدور بیانیه ای اعلام کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت علمی کشور است.
شورای ارزیابی فناوری و تحقیق و توسعه به منظور بررسی نهایی و تعیین رتبه واحدهای تحقیق و توسعه و میزان عمق ساخت داخل محصولات کارخانجات کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تشکیل شد.
در راستاي پيشبرد اهداف كرسي‌های ملی ارتباط با صنعت و جامعه، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در رويداد ملي ايده بازار و فن بازار صنعت آب و فاضلاب حضور یافت.
دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم رونمایی از سامانه جان، اولین خرید از این سامانه را انجام داد.
معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران سامانه جان را نخستین سامانه چندفروشگاهی شرکت‌های فناور توصیف کرد و گفت: در این سامانه ۸۷ درصد از پارک‌ها عضو هستند و ۷۳۱۱ محصول در آن بارگذاری کرده‌اند.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: سامانه جان سبب ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت می‌شود.
رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران جزییاتی از اهداف، کارکرد و امکانات و خدمات سامانه جان (جریان اقتصادی نوین) را تشریح کرد.
شورای علمی راهبری پروژه‌های کلان و ملی سوخت پاک هیدروژن و گرافن با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تشکیل شد.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.119.253.103مرورگر شما: Unknown AppleWebKit