بیست و دومین کنگره بین المللی شیمی ایران در تاریخ 24 لغایت 26 اردیبهشت ماه سال جاری در سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران برگزار گردید. در این کنگره که به همت پژوهشکده فناوری های شیمیایی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و انجمن شیمی ایران برگزار گردید، 624 نفر از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی شرکت نمودند و در مجموع 772 مقاله ارائه شد. تعداد 38 سخنرانی علمی توسط اساتید دانشگاه­های معتبر صورت گرفت که یک نفر از ایشان از کشور اسلونی بودند و یک نفر به صورت آفلاین از گرجستان سخنرانی نمودند. سخنرانی های انجام شده در این بخش در بالاترین کیفیت ممکن در کشور صورت گرفت.
در حاشیه برگزاری این کنگره، رویداد یک روزه تجاری سازی یافته های پژوهشی در حوزه صنایع شیمیایی برگزار گردید و تعداد 8 سخنرانی در این حوزه انجام شد. همچنین تعداد 4 کارگاه تخصصی در حاشیه برگزاری کنگره برگزار شد که 73 نفر در این کارگاه­ها شرکت نمودند.
در محل برگزاری کنگره، نمایشگاه جانبی نیز دایر گردید و تعداد 6 شرکت در این بخش حضور یافتند و به عرضه محصولات و توانمندی های فناورانه خود پرداختند. همچنین یک غرفه به دبیرخانه جشنواره های خوارزمی و یک غرفه به انتشارات سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران اختصاص یافت تا بتوانند ارتباط مناسبی با شرکت کنندگان برقرار کنند. غرفه ای نیز به دبیرخانه انجمن شیمی اختصاص یافت تا عضوگیری و ارتباط موثر شرکت کنندگان با انجمن شیمی حاصل گردد. یک غرفه نیز به موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی اختصاص یافت تا طرح جهاد علمی این موسسه برای شرکت کنندگان و اعضای محترم هیات علمی تشریح و تبیین گردد.
کتابچه مقالات و گواهی های مربوطه از آدرس ذیل قابل دریافت می باشد.













 
 

©  تمامی حقوق متعلق به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران می باشد.