طي حكمي از سوي رئيس سازمان، آقاي دكتر محمد حسن ايكاني عضو هيات علمي گروه صنايع غذايي وتبديلي پژوهشكده فناوري هاي شيميايي به سمت معاون سازمان و رئيس پژوهشگاه فناوري هاي نوين انتخاب شدند.

متن حكم به اين شرح است:

" نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي در حوزه پژوهش و فناوري به موجب اين حكم به سمت "معاون سازمان و رئيس پژوهشگاه فناوري‌هاي نوين" منصوب مي‏‎ شويد.

     انتظار دارد با استفاده از توانائي‏‎ هاي فردي و سازماني، ضمن همفكري و تعامل با معاونين، رؤساي پژوهشكده ‏‎ها، مديران، اعضاي هيأت علمي و كارشناسان، برنامه‎‏ هاي پژوهشي و عملياتي جاري را به گونه ­‎اي ساماندهي نمائيد كه ان‏‎ شاءالله با تقويت فضاي انگيزشي و تحقيقاتي در سازمان، موجبات كسب جايگاه مناسب در بين ساير موسسات پژوهشي كشور در عرصه نوآوري و فناوري فراهم شود. همچنين با عنايت به اينكه اين سازمان بايستي بازوي قدرتمند وزارت علوم، تحقيقات و فناوري براي آينده ‏پژوهي علم و فناوري و اجراي طرح‏هاي مهم و راهبردي كشور باشد، لازم است با توجه به اسناد بالادستي مرتبط و تعامل سازنده با دانشگاه‏ها و ديگر نهادهاي علم و فناوري و دستگاه‏هاي اجرايي، دستيابي به اين هدف مهم را محقق نمايد.

     شايان ذكر است، اهتمام ويژه به انجام طرحهاي پژوهشي كاربردي (تقاضا محور)، توسعه همكاري‌هاي بين‌المللي از طريق انجام برنامه‌هاي پژوهش و فناوري مشترك و تعامل با همه نهادهاي فعال و دستگاه‌هاي مسئول در حوزه علم و فناوري از جمله اولويت‏‎هاي كاري آن پژوهشگاه مي­ باشد. اميد است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظايف محوله و اين مسئوليت خطير موفق و مويد باشيد."

 

©  تمامی حقوق متعلق به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران می باشد.