مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید پژوهشکده کشاورزی برگزار گردید
با حضور دکتر فیروزمند رئیس پژوهشگاه فناوری‌های نوین، دکتر مقدم رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی و اعضای هیات علمی و کارشناسان پژوهشی پژوهشکده کشاورزی مراسم تودیع دکتر محمد زندی و معارفه دکتر علی زنوزی در روز شنبه 21/05/1402 در محل سالن اجتماعات پژوهشکده برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه دکتر فیروزمند ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های دکتر زندی رئیس پیشین پژوهشکده اظهار امیدواری کرد که دکتر زنوزی سرپرست جدید پژوهشکده نیز در انجام وظائف و ماموریتهای محوله موفق یاشد. ایشان هم‌چنین با اشاره به برنامه و سیاست‌های پژوهشی سازمان، گزارش آماری طرح‌های پژوهشی و کلان و روند این طرح‌ها ارائه نمود و اهتمام تمامی اعضای هیات علمی برای انجام طرح‌های بیشتر داخلی و خارجی و هم‌چنین حمایت سازمان از طرح‌های نیاز محور را خواستار شد.
دکتر مقدم، نیز که از طرف ریاست سازمان در این مراسم حضور داشت، در خصوص اهداف و وظایف پژوهشکده‌ها از جمله نيازسنجي و امكان توسعه و افزايش اعضاء هيئت علمي متخصص، تلاش براي تعريف و اجراي طرح‌هاي مشترك با ساير مراكز تحقيقاتي و دانشگاهي در سطح ملي و بين‎المللي، تقويت و افزايش طرح‌هاي پژوهشي مساله محور و كلان براي رفع نيازهاي اساسي كشور، ايجاد ارتباط پژوهشي و فناوري با واحدهاي فناور مستقر در پارك علم و فناوري بين‌المللي سازمان و ايجاد زمينه براي استفاده بهينه از تجهيزات و هماهنگي لازم، مطالبی را ارائه کردند. دکتر محمدرضا سنجابی نیز به نمایندگی از اعضا از زحمات دکتر زندی تقدیر و تشکر به عمل آورد.
در انتهای جلسه نیز لوح تقدیر ریاست سازمان تقدیم دکتر زندی گردید.
                  
 

©  تمامی حقوق متعلق به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران می باشد.