مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات و زحمات صمیمانه و صادقانۀ سرکارخانم «فرزانه سلامی» کارشناس پژوهشی محترم پژوهشکده زیست فناوری دو‌شنبه 1 خرداد‌ماه 1402 با حضور جمعی از همکاران برگزار شد.
در ابتدا سرکارخانم دکتر صفوی مدیر محترم پژوهشکده زیست فناوری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات وتلاش‌های سرکار خانم سلامی در حوزۀ فعالیت های آزمایشگاهی ایشان را از کارمندان نمونه‌ای دانستند که لازم است الگویی برای دیگر همکاران باشد. 
خانم سلامی نیز با تشکر از ایشان و سایر همکاران فرمودند:
«سال‌هایی که در سازمان بودم سراسر تجربه بود. تجربه‌ای که از طرف مدیران شایسته و همکاران محترمم کسب کردم. با بازنشستگی من وظایفم به همکاران خوب و پرتلاش سپرده می‌شود و امیدوارم بهتر از گذشته مسئولیت‌های محوله را انجام دهند. از خدای متعال برای همۀ همکاران آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم در موقع بازنشستگی سلامت، سرفراز و شاد باشید.»
بعد از تشویق همکاران، آقای دکتر واعظ از خانم سلامی به خاطر سال‌های خوب همکاری و انتقال تجربیاتشان ابراز تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون نمودند. همچنین در این مراسم تک تک حاضران در جلسه به ذکر خاطرات خوش از دوران همکاری با سرکار خانم سلامی پرداخته و برای ایشان در دوران جدید زندگی آرزوی سلامت، خوشبختی و بهروزی کردند.
پس از پذیرایی، اهدای لوح تقدیر آقای دکتر محسن واعظ (رئیس محترم گروه زیست فناوری صنعتی و محیط زیست) و تقدیم هدایای همکاران به ایشان مراسم با ذکر صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاکش پایان پذیرفت.
 



 
 

©  تمامی حقوق متعلق به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران می باشد.