جلسه هماهنگی کارگروه‌ها علمی و کارگروه اجرایی همایش "اقتصاد جهانی و تحریم ‌ها"ی مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی در محل مرکز برگزار شد

جلسه هماهنگی کارگروه‌ها علمی و کارگروه اجرایی همایش "اقتصاد جهانی و تحریم ‌ها"ی مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی در محل مرکز برگزار شد، این نشست با حضور دکتر صدری‌نسب رئیس مرکز مطالعات، مدیران، معاونان و کارکنان مرکز در تاریخ 23 مهرماه سال 1397 تشکیل شد.

دکتر مسعود صدری‌نسب رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی به جهت هرچه بهتر برگزار شدن همایش اقتصاد و تحریم جهانی که در تاریخ 8 و 9 اردیبهشت سال 1398 و با حضور چهره‌های مطرح ایران و جهان در حوزه اقتصاد برگزار خواهد شد، دانست و خاطرنشان کرد، انتخاب موضوع همایش با محوریت اقتصاد، براساس اولویت‌های پژوهشی کشور صورت گرفته و مرکز مطالعات بر اساس یکی از اهداف و وظایف خود که برگزاری همایش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است، این همایش را در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌کند.
دکتر صدری‌نسب ابراز امیدواری کرد، برگزاری این همایش سبب افزایش تعاملات اندیشمندان مطرح حوزه اقتصاد شده و به پیشرفت و اعتلای کشورمان کمک کند.
رئیس شورای راهبردی همایش با بیان اینکه محورهای این همایش بر اساس موضوعاتی همچون تاثیر تحریم‌ها بر ایران،تحریم‌های آمریکا علیه ایران.....تبیین شده است، افزود، این کنفرانس دارای هفت محور اصلی و پنل‌های تخصصی با موضوعیت اقتصاد و تحریم می‌باشد.
همچنین دکتر صدری‌نسب رئیس مرکز مطالعات، دکتر حسین راغفر اقتصاددان برجسته و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا، را به عنوان رئیس کمیته علمی این همایش معرفی نمودند و با اعلام اینکه به زودی از پوستر همایش "اقتصاد جهانی و تحریم‌ها" رونمایی میشود، تاکید کردند سخنرانان و مدعوین خارجی این همایش، از مطرح‌ترین چهره‌‌های علم اقتصاد در جهان هستند.
گفتنی‌ست، زمان و راهنمای ارسال مقالات به این همایش متعاقبا از طریق سایت مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی اعلام خواهد شد.