توسعه همکاری‌ها‌ با بنیاد علمی سازمان بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی (اکو)

دیدار رئیس بنیاد علمی سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) و دکتر مسعود صدری‌نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی

.

پروفسور سید کمیل طیبی، رئیس بنیاد علمی سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) و دکتر مسعود صدری‌نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی با هدف گسترش تبادلات علمی و بین‌المللی دیدار کردند. در این دیدار که روز سه‌شنبه 4 مهرماه 1402 با حضور دکتر ناصر فرخی، معاون امور علمی بین‌المللی و آقای غلامحسین طلوعیان، معاون اجرایی مرکز، در مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی برگزار شد، دو طرف با اشاره به زمینه‌های مهم همکاری‌های بین‌المللی از جمله همکاری‌های مشترک پژوهشی، تاکید کردند فرصت‌های بسیار مناسبی برای ایجاد همکاری‌های علمی در منطقه وجود دارد.

در این جلسه همچنین با تاکید بر ظرفیت‌های مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی و نیز اهمیت سازمانهای اقتصادی چندجانبه مانند اکو در گسترش همکاری‌ها و تبادلات منطقه‌ای، دو طرف ابراز امیدواری کردند توسعه همکاری‌ها و تبادلات علمی بتواند زمینه‌ساز تحولات مثبت در منطقه و بهبود روابط متقابل باشد.

بنیاد علمی اکو از نهادهای تخصصی سازمان بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی، مستقر در شهر اسلام آباد پاکستان است و هدف آن ترویج پژوهش‌های علمی و فناورانه با هدف ارتقا جایگاه اجتماعی و اقتصادی کشورهای عضو است.

.